TeaTime: Posao koji te čini sretnim – realna mogućnost ili mit?

Mislim da mi je moj šef već na razgovoru za posao rekao da je firma u koju dolazim “lifestyle kompanija”. Pojma nisam imala o čemu priča. Ali zvučalo je zanimljivo… Drugi put sam taj izraz čula samo nekoliko mjeseci nakon potpisivanja ugovora, uz rečenicu “mi ne želimo previše rasti” (pričali smo o broju zaposlenika). I to me skroz zbunilo.
 

U mom svijetu su do tog trenutka postojale samo firme kojima je jedini cilj – više. Više zaposlenika. Više prihoda. Više klijenata. Više poslovnica. Više.

 
I onda sam konačno sjela i googleala što je to lifestyle business. Wikipedia ima svoju definiciju, moj šef svoju. Definicija lifestyle businessa zapravo ovisi o definiciji tvog “idealnog” životnog stila. Što znači da se i moja i tvoja definicija razlikuju.

Ti možda želiš prodavati hand-made nakit iz svoje vikendice na moru. Ili želiš biti freelance fotograf i putovati svijetom. U svakom slučaju, lifestyle business podrazumijeva posao koji odgovara tvom željenom životnom stilu.

Ne znam za tebe, ali ja sam uzbuđena što živim u vremenu u kojem je posao tu da podržava stil života, a ne obrnuto. I pritom ne pričamo o poslu koji radiš lijevom nogom. Pričamo o kvalitetnom poslu, vrhunske kvalitete.

Ako i ti želiš pokrenuti “nešto svoje” ali se ne pronalaziš u start-up sceni i razvoju aplikacija – ova čajanka bi ti se mogla (jako) svidjeti.
 


 
Tomislav Pancirov je neovisni profesionalac koji se i strateški i operativno bavi digitalnim komunikacijama (ako ti neki od tih pojmova nije poznat, obavezno pogledaj video).

Iako se bavimo drugačijim poslom, i Tomislav i ja smo imali istu reakciju kada smo prvi put naišli na pojam lifestyle kompanije. I to je prvi razlog zbog kojeg smo “kliknuli” na prvu. Drugi razlog zbog kojeg sam morala Tomislava dovesti na čajanku je uspješna realizacija njegove definicije lifestyle businessa. Dokaz da je tako nešto “moguće i kod nas”.

Da ne-poduzetnici ne bi ostali zakinuti, u drugoj polovici čajanke sam ispitala Tomislava sve tajne njegovog zanata, odnosno kakvu ulogu igraju digitalne komunikacije u izgradnji uspješne karijere. Kratak sažetak čajanke bi zvučao otprilike ovako:

  • Što je to lifestyle business (i zašto će ti se svidjeti)
  • Kada je pravi trenutak za pokretanje “nečeg svog”
  • Navika bez koje više nitko ne može uspjeti u poslovnom svijetu
  • Zašto je self-branding važan (posebno ako radiš u korporaciji)
  • Društvena mreža na kojoj moraš otvoriti račun već danas
  • Savjeti za potencijalne blogere (i zašto bi i ti trebao imati svoj blog)
  • I još puno toga…

 

 
Nakon ove čajanke imam barem deset novih (poslovnih) ideja i sigurna sam da ćemo Tomislava još viđati na TeaTimeu. Do tada, Tomislava možeš pratiti i na njegovom blogu.

A sada, mene i Tomislava zanima kako bi izgledao tvoj lifestyle business?

Svoju definiciju možeš natipkati u komentarima ispod članka ili na Facebooku. Jedva čekam pročitati tvoj odgovor!

 

Recent Posts

Leave a Comment

Start typing and press Enter to search