Kako dosljedno kreirati kvalitetan sadržaj online

Zvuči li ti ovo poznato?

Svi ti pričaju da trebaš pisati blog i redovito objavljivati na društvenim mrežama i snimati videe i lansirati newsletter i pokrenuti podcast…i sve to minimalno jednom tjedno.

Istovremeno, sve što tebi prolazi kroz glavu je – tko ima vremena za kreiranje besplatnog sadržaja uz sve prodajne aktivnosti i “pravi posao” koji plaća račune?

A možda već godinama pišeš blog ali neredovito jer se prečesto zatekneš pred bijelim Word dokumentom razmišljajući – o čemu danas pisati!? I onda preskočiš ovaj tjedan i sljedeći i tako ti često prođe mjesec dana u traženju *prave* teme.

 

U tom slučaju, baš mi je drago što se nalaziš upravo ovdje. Ovoga puta u video formatu dijelim s tobom:

  • Zbog čega je besplatni sadržaj najveća kompetitivna prednost u današnjem online svijetu
  • Kako je besplatni sadržaj neizbježno povezan s prodajom
  • Kako se kroz besplatni sadržaj istaknuti među konkurencijom
  • Koju često propuštanu prodajnu priliku obavezno trebaš iskoristiti
  • 4 jednostavna koraka kroz koja će ti redovito kreiranje kvalitetnog sadržaja dolaziti gotovo prirodno

 

 
Zamisli da svaki put kada sjedneš za laptop točno znaš o čemu ćeš pisati. Zamisli da imaš plan i raspored sadržaja prema kojem objavljuješ redovito svaki tjedan. Zamisli da svaka tvoja objava potiče komentare i interakciju s tvojim ljudima…a onda vodi i prodaji.

Ako ti taj scenarij zvuči privlačno – svidjet će ti se nastavak.

 

Kreiranje sadržaja je navika kao i svaka druga.

Kao navika, za uspješnu implementaciju zahtijeva sljedeće:

  • konkretne korake koje ćeš napraviti svaki tjedan/mjesec
  • alate, upute, informacije koje će ti u tome pomoći
  • rokove i zajednicu koja ima isti cilj i koja ti stvara “prijateljski pritisak”

 
Kako bi se osjećala da sve to možeš pronaći na jednom mjestu online?

[Uzbuđeno skakuće na mjestu.]

Nakon 5 godina planiranja i čekanja perioda u kojem ću imati dovoljno slobodnog vremena – 1. kolovoza napokon lansiram Content Creatives program, 3-mjesečni online program koji će imati sve gore navedeno.

 

Po čemu se Content Creatives program razlikuje od #radimposvom akademije (osim što je u potpunosti online)?

#radimposvom akademija ti daje sve informacije i alate potrebne za izgradnju profitabilnog online brenda kojeg ljudi VOLE. Content Creatives program se pak detaljnije fokusira na ključni korak – dosljedno kreiranje kvalitetnog sadržaja.

U sklopu akademije smo pričali i o alatima za kreiranje kvalitetnog sadržaja, kao što ti osobni trener prilikom prvog susreta napravi personalizirani plan vježbanja. Content Creatives je nastavak. CC osigurava da svaki tjedan dođeš u teretanu i te vježbe iz teorije preneseš u praksu.

 

Želiš li saznati više o Content Creatives programu? Javi mi se mailom na tea@teatime.com.hr i podijelit ću s tobom sve detalje.

Navijam za tebe.

 

Recent Posts

Leave a Comment

Start typing and press Enter to search