TeaTime: Kako kreirati posao po svojoj mjeri

 

S otvaranjem obrta sam odugovlačila mjesecima. I to mi se činilo kao ogromna odluka i odgovornost. Zapravo, još uvijek mi se čini kao ogromna stvar. I baš zato obožavam provoditi vrijeme s ljudima koji na poduzetništvo gledaju kao na slaganje LEGO kockica.

Često primam poruke i mailove s pitanjem – kako napraviti taj veliki korak. Najbolji odgovor koji mogu dati na to pitanje su poduzetnički primjeri kao što su Marija i Marina.

Postoje manje stresni i više stresni poslovi i industrije, a event menadžment je jedna od stresnijih. Međutim, slušajući njih dvije kako planiraju event, dogovaraju detalje putovanja za Švedsku i Dansku te istovremeno biraju dizajn vrećica – dobila sam osjećaj da je to najlakši posao na svijetu.

Nakon višegodišnjeg rada u istoj agenciji, Marina i Marija su odlučile otvoriti vlastitu. Uz male klince i dobronamjerne “možda nije najbolji trenutak” savjete. Danas, samo godinu i pol kasnije, Wanderlust Events je surađivao s klijentima kao što su Atlantic, Audi, Red Bull, Pliva, Renault, Electrolux, Samsung i mnogi drugi. Ako ih googleaš, uz službenu web stranicu pronaći ćeš o njima možda dva članka jer im “promocija nije potrebna”. Većina klijenata dolazi putem preporuka, a prvi klijenti im redovito postanu stalni klijenti.

Baš ovog tjedna sam naišla na video čija je glavna poruka bila – nije dovoljno raditi ono što voliš. Važno je raditi ono što voliš u uvjetima u kojima si najproduktivniji. Neki su kao stvoreni za open space i dinamičan tempo korporacije, dok drugi daju svoj maksimum u manjim timovima ili u individualnom radu. Neki su produktivni od 9 do 5, dok drugi najbolje rezultate u danu postižu u ranim jutarnjim ili pak kasnim večernjim satima. Tvoja je odgovornost saznati u kojim radnim uvjetima najbrže rasteš. A onda kreirati radnu okolinu koja ti to omogućuje.

Poduzetništvo je samo jedan od scenarija koji ti omogućuju kreirati posao po tvojoj mjeri i jedva čekam da čuješ kako taj posao izgleda u Marininom i Marijinom scenariju.

Kada dođeš na čajanku s dvije event menadžerice, naučiš da je i doručak dio aranžmana, a nakon takvog uvoda, naš razgovor je bio još zanimljiviji. U ovoj čajanci tako možeš čuti sljedeće:

  • Kako donijeti odluku o ulasku u poduzetničke vode
  • Kako se nositi s neplaniranim izazovima
  • Je li rad od doma idiličan kao što zvuči
  • Organizacijski alat kojeg svakodnevno koriste
  • Kada im najbolje ideje padaju na pamet
  • Kako postići da klijenti “dolaze sami od sebe”

 

 
Volim ti prenositi priče koje me inspiriraju. I baš zato sam sigurna da će ti se svidjeti Marijina i Marinina poruka na samom kraju videa.

Ako si pogledao video, ono što nas tri zanima je – kako bi izgledao posao po tvojoj mjeri?

 

Leave a Comment

Start typing and press Enter to search

Productivity